Demonstratietuin - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Demonstratietuin - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Demonstratietuin

Door: Tjeu Vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

31 Januari 2017 | Oeganda, Soroti

Vandaag heb ik bij het kantoor van de Socadido organisatie een soort demonstratie tuiin aangelegd. De nodige kluitjes gemaakt en een rij snijbonen gezaaid. Zij zullen dit de komende tijd onderhouden en later ook uitplanten.
Morgen vertrek ik verder naar het noorden naar Kitgum waar een medewerker van Sander van Zanten David een boerderij wil beginnen. Hij heeft al het een en ander gedaan. Moses een andere medewerker zal mij daar ophalen en met hem zal ik kijken wat we de komende tijd kunnen doen.
Over een aantal weken op de terugweg naar Kampala zal ik een tussenstop maken hier in Soroti om te kijken hoe de planten er voor staan.

  • 31 Januari 2017 - 19:22

    Tiny.:

    Hoi Tjeu.
    Wat mooi om te lezen wat jij daar allemaal doet.
    De foto's zijn de moeite waard!!
    Geniet van je bijzondere werk.
    Groetjes.
    Henk en Tiny.

  • 31 Januari 2017 - 20:15

    Astrid:

    hey die tjeu
    wat reis jij oeganda door zeg. fantastisch al die avonturen die je beleefd.je verovert heel oeganda met je snijbonen en je kluitjespers.
    ben heel blij met je verslagen..Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is daar.Als je weer naar Justine gaat maak dan aub een foto van hoe je dat doet met die touwtjes.En geef ze allemaal een knuffel van mij.

    nog 1 maand!!knap dat je het zo lang volhoudt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 140738

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: