Demonstratietuin - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Demonstratietuin - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Demonstratietuin

Door: Tjeu Vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

31 Januari 2017 | Oeganda, Soroti

Vandaag heb ik bij het kantoor van de Socadido organisatie een soort demonstratie tuiin aangelegd. De nodige kluitjes gemaakt en een rij snijbonen gezaaid. Zij zullen dit de komende tijd onderhouden en later ook uitplanten.
Morgen vertrek ik verder naar het noorden naar Kitgum waar een medewerker van Sander van Zanten David een boerderij wil beginnen. Hij heeft al het een en ander gedaan. Moses een andere medewerker zal mij daar ophalen en met hem zal ik kijken wat we de komende tijd kunnen doen.
Over een aantal weken op de terugweg naar Kampala zal ik een tussenstop maken hier in Soroti om te kijken hoe de planten er voor staan.

• 31 Januari 2017 - 19:22

Tiny.:

Hoi Tjeu.
    Wat mooi om te lezen wat jij daar allemaal doet.
    De foto's zijn de moeite waard!!
    Geniet van je bijzondere werk.
    Groetjes.
    Henk en Tiny.

• 31 Januari 2017 - 20:15

Astrid:

hey die tjeu
    wat reis jij oeganda door zeg. fantastisch al die avonturen die je beleefd.je verovert heel oeganda met je snijbonen en je kluitjespers.
    ben heel blij met je verslagen..Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is daar.Als je weer naar Justine gaat maak dan aub een foto van hoe je dat doet met die touwtjes.En geef ze allemaal een knuffel van mij.

nog 1 maand!!knap dat je het zo lang volhoudt.