Administratie - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Administratie - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Administratie

Door: Tjeuvinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

10 Januari 2020 | Oeganda, Fort Portal

Vrijdag 10 jan De 5 Kwataniza mensen en Ineke gaan vandaag weer op pad. Ik blijf in Fort Portal om de nodige dingen bij te werken op mijn dagboek en de nodige mails versturen voor komende week.
Om de foto s te kunnen uploaden ga ik hier naar een groot hotel waar de wifi beter is. Het kost allemaal wel de nodige moeite maar ik heb de tijd en zit op een hele mooie rustige plek. Dus weer een stuk opgeschoten.
Als de website onveilig aangeeft dan moet je www weglaten.
Piet ik heb de mensen een mailtje gestuurd om precies aan te geven wat ze gebruiken voor hun middeltjes. Een was volgens mij knoflook met ui geperst en dan het nodige water. En dit alles in bepaalde verhoudingen.
Morgen ga ik terug naar Bundibugyo om met een paar plaatselijke mensen de bergen in te gaan om de situatie te kijken.
En zondag weer terug naar Kampala.

• 10 Januari 2020 - 21:23

Tiny Koppens:

Mooi Tjeu dat je weer terug gaat naar Bundibugyo om de situatie in de bergen te bekijken. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen en hoor graag een (uitgebreid) verslag. Het zal wel treurig zijn wat je gaat aantreffen. Maar het is ook een erkenning voor hun situatie als je gaat kijken. Mogelijk kunnen we vanuit Nederland nog wat doen?
    groetjes en succes morgen.