Administratie - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Administratie - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Administratie

Door: Tjeuvinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

10 Januari 2020 | Oeganda, Fort Portal

Vrijdag 10 jan De 5 Kwataniza mensen en Ineke gaan vandaag weer op pad. Ik blijf in Fort Portal om de nodige dingen bij te werken op mijn dagboek en de nodige mails versturen voor komende week.
Om de foto s te kunnen uploaden ga ik hier naar een groot hotel waar de wifi beter is. Het kost allemaal wel de nodige moeite maar ik heb de tijd en zit op een hele mooie rustige plek. Dus weer een stuk opgeschoten.
Als de website onveilig aangeeft dan moet je www weglaten.
Piet ik heb de mensen een mailtje gestuurd om precies aan te geven wat ze gebruiken voor hun middeltjes. Een was volgens mij knoflook met ui geperst en dan het nodige water. En dit alles in bepaalde verhoudingen.
Morgen ga ik terug naar Bundibugyo om met een paar plaatselijke mensen de bergen in te gaan om de situatie te kijken.
En zondag weer terug naar Kampala.

  • 10 Januari 2020 - 21:23

    Tiny Koppens:

    Mooi Tjeu dat je weer terug gaat naar Bundibugyo om de situatie in de bergen te bekijken. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen en hoor graag een (uitgebreid) verslag. Het zal wel treurig zijn wat je gaat aantreffen. Maar het is ook een erkenning voor hun situatie als je gaat kijken. Mogelijk kunnen we vanuit Nederland nog wat doen?
    groetjes en succes morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 139894

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: