Sam en Reachel gaan samenwerken - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Sam en Reachel gaan samenwerken - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Sam en Reachel gaan samenwerken

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

01 Juli 2023 | Nederland, Liessel

Za. 1 juli Het trainingsprojekt van Sam wat we samen met Wilde Ganzen gaan doen moet nog even wachten. Ik heb Sam gezegd dat hij zelf ook eens voor wat geld moet gaan zorgen. Want alleen maar vragen dat blijft natuurlijk niet duren. Hij heeft afgelopen tijd altijd wel goed werk laten zien. Nu hebben we hem gekoppeld aan het projekt van Racheal In Kigoogwa. Zij is de hoofdonderwijzeres van de school daar en wij werken ook al jaren met haar. Zij heeft een stuk grond van 1 acre ( 4000 vierkante meter ) Sam gaat haar daar nu helpen aangezien hij over de kennis beschikt. Wij zorgen wat voor financieele middelen.

Evelyn is nog steeds druk doende met haar demonstratietuin en maakt goede vorderingen. Het extra bedrag wat ze nodig had hebben we inmiddels overgemaakt naar Wilde Ganzen. Aan de waterput van Justine s tuin word nog steeds gewerkt.

Onze contact persoon Imke Straaten stopt bij Wilde Ganzen en zij verhuist per 1 sept naar Uganda. Zij gaat daar voor een ander bedrijf werken die in verschillende landen koffie en cacao verbouwen.