Sam en Reachel gaan samenwerken - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Sam en Reachel gaan samenwerken - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Sam en Reachel gaan samenwerken

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

01 Juli 2023 | Nederland, Liessel

Za. 1 juli Het trainingsprojekt van Sam wat we samen met Wilde Ganzen gaan doen moet nog even wachten. Ik heb Sam gezegd dat hij zelf ook eens voor wat geld moet gaan zorgen. Want alleen maar vragen dat blijft natuurlijk niet duren. Hij heeft afgelopen tijd altijd wel goed werk laten zien. Nu hebben we hem gekoppeld aan het projekt van Racheal In Kigoogwa. Zij is de hoofdonderwijzeres van de school daar en wij werken ook al jaren met haar. Zij heeft een stuk grond van 1 acre ( 4000 vierkante meter ) Sam gaat haar daar nu helpen aangezien hij over de kennis beschikt. Wij zorgen wat voor financieele middelen.

Evelyn is nog steeds druk doende met haar demonstratietuin en maakt goede vorderingen. Het extra bedrag wat ze nodig had hebben we inmiddels overgemaakt naar Wilde Ganzen. Aan de waterput van Justine s tuin word nog steeds gewerkt.

Onze contact persoon Imke Straaten stopt bij Wilde Ganzen en zij verhuist per 1 sept naar Uganda. Zij gaat daar voor een ander bedrijf werken die in verschillende landen koffie en cacao verbouwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 142164

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: