voorbereiding - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg tjeu

29 November 2016 | Nederland, Liessel

Ik ben op dit moment bezig met de voorbereidingen van mijn 4 de reis naar Uganda Op 28 december vertrek ik weer deze keer voor 9 weken en gaenkele nieuwe projekten doen . Een in de buurt van Masaka dat is in het zuidwesten , daarna naar Fort Portal dat ligt nog wat meer naar het westen en wat noordelijker op de grens met Congo een bergachtig gebied. En nog een projekt voor de vastenactie in Katakwi en dat is in het noordoosten iets ten noorden van Soroti.
Ook ga ik weer langs bij enkele van mijn vorige projekten.

  • 30 November 2016 - 19:08

    Harrie En Annie:

    Hoi Tjeu
    Fijn dat we jou via deze weg kunnen volgen en kunnen zien wat voor goed werk je weer gaat doen,we wensen jou heel veelsucces met de voorbereidingen.

    Groetjes Harris en Annie

  • 01 December 2016 - 08:41

    Tiny Koppens:

    Leuk Tjeu. Ik zal zeker heel regelmatig kijken en hoop je dan in Fort Portal te ontmoeten. Veel succes met de voorbereidingen en de reis.

  • 02 December 2016 - 14:18

    Maria Van Bussel Vinken:

    Hoi Tjeu

    Wat fijn dat je weer zo,n goed werk gaat doen.
    Wij wensen jou veel werk plezier en een mooie tijd daar.
    We blijven je volgen.

    Groetjes Jo en Maria.

  • 03 December 2016 - 14:37

    Petra Van De Peppel:

    Nou Tjeu,
    vooral genieten daar! doe iedereen de groeten.
    Ben heel benieuwd naar je verhalen.
    groetjes
    Petra

  • 03 December 2016 - 22:48

    Henk En Tiny Vd Zanden:

    Hoi Tjeu.
    Heel veel succes met de voorbereidingen.
    We wensen jouw een goeie reis en geniet van alles wat je daar gaat doen.
    We vinden het fijn dat we jouw mooie werk kunnen volgen.
    Groetjes Henk en Tiny.

  • 17 December 2016 - 11:33

    Marian:

    Hoi ome Tjeu

    Waaaauw mooi en bijzonder dat je dit weer gaat doen. Succes met de voorbereidingen en ik wens je alle goeds voor de reis die je gaat maken. Dat je maar veel mag gaan 'brengen' daar en zelf ook veel bijzondere ervaringen rijker wordt.

    groetjes marian en jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Liessel

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 141196

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: