Fort Portal - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Fort Portal - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Fort Portal

Door: Tjeu Vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

25 Februari 2017 | Oeganda, Fort Portal

Zaterdag 25 feb. Vandaag ga ik nog een keer langs in Fort Portal bij de tuin van Moreen en morgen bij de mensen in de bergen hier. Negen uur verlaat ik het guesthouse. Tien uur vertrekt de bus uit Kampala. Na een aantal tussenstops en de nodige drempels ben ik om drie uur in Fort Portal. De bodaman brengt me naar het guesthouse van Ineke Jongerius. Half januari ben ik hier ook een aantal dagen geweest samen met de Kwataniza mensen.
Aangezien ik nog een paar dagen over heb voordat ik dinsdag weer terugvlieg naar nederland.Ik wil de resultaten zien in de bergen en bespreken hoe we verder gaan.
Moreen haalt me op en we gaan samen naar haar tuin. Deze ligt er heel goed bij. De snijbonen staan er heel goed bij Ze zijn allemaal gekiemd. De andere gewassen zien er ook heel goed uit zoals de peppers, courgettes en de broccoli.
s,Avonds eten we weer aan de grote tafel met z,n allen. Internationaal belgen een duitser een amerikaans stel en enkele ugandesen en een nederlander.

  • 25 Februari 2017 - 22:03

    Maria Van Bussel Vinken:

    Ha Tjeu nog een paar dagen genieten en je resultaten bewonderen.
    Wat een goed werk heb je gedaan.
    Wij wensen je dinsdag een goede reis naar huis.

    Groetjes Jo, Maria en natuurlijk van ons alle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Fort Portal

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 140854

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: