Rustdag - Reisverslag uit Lulongo, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Lulongo, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Tjeu vinkenu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

09 Januari 2017 | Oeganda, Lulongo

In de voormiddag zaai ik 3 verschillende soorten bonen nl. Stoksnijbonen, stokspekbonen en stoksperziebonen en erwten. Dit is zaad wat ik uit nederland heb mee,gebracht. Ik zaai ze in P 9 potjes die ik ongeveer 400 bij me heb. Nademiddag ga ik met de boda boda naar Kyotera naar het internetcafe want in jja jja bbanga is dat niet. Ongeveer een half uur met de bod boda. Doe meteen wat andere boodschappen zoals touw, nog wat andere groentezaden en wat eten als reservemateriaal.
Eenmaal terug maak ik een wandeling naar de top van de heuvel hier en dat geeft een heel mooi uitzicht over de omgeving.
Ook deze dag gaat de zon om 19.00 uur onder. Ik schrijf
lees en ruim wat op.
Dan eet ik nog wat en wacht de dag van morgen in diepe rust af.

  • 09 Januari 2017 - 21:59

    Tijs En Liselot:

    Hoi pap,

    Het gaat je allemaal goed af daar. Mooi om te lezen. We zijn benieuwd naar de foto's.
    Hier heeft het in het weekend flink geijzeld en wat gesneeuwd. Flink wat ongelukken op de wegen.
    Nu de temperatuur weer boven nul.
    Hoe warm is het daar, boven de 30?

    Groeten uit Liessel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Lulongo

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 141193

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: