Racheals land in Mukono - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Racheals land in Mukono - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Racheals land in Mukono

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

03 Januari 2024 | Oeganda, Kampala

Wo. 3 jan. Racheal had verteld dat ze ook nog land had in Mukono. Dus om 9.30 vertrekken we naar Mukono. Wat blijkt het land ligt een uur ten noorden van Mukono. Maar volgens haar is het Mukono aangezien het in Mukono district ligt. Het tweede punt is dat het niet haar land is maar van haar nicht.Toch wel een behoorlijke desinformatie. En het land ligt er behoorlijk goed bij met diversen soorten gewassen. En ze hebben 7 kinderen van 1 tot 18 jaar. Je begrijpt wel dat wij hier geen euro insteken. En Racheal zakt behoorlijk op de ranglijst om geholpen te worden met haar andere projekten. Nummer een is toch goed communiceren. Dit heb ik ook wel laten merken. Na bijna 4 uur in een busje te hebben gezeten scheiden onze wegen in Kampala. Ik ga nog langs bij een grote bank want de meeste accepteren de creditcard en andere bankpasjes niet.Gisteren nog twee maal meegemaakt dat de automaat mijn pasje niet teruggeeft. De bewaking heeft wel snel gezorgd dat ik het terug had. Dan nog wat tray s opgehaald bij cotainer village een winkelstraat met land en tuinbouw produkten.

Dan terug naar Catholic trainingcentrum mijn rustplaats near the church on the hill. Deze plek is algemeen bekend wel makkelijk dus.

Dan wat eten en internetten


  • 03 Januari 2024 - 17:34

    Marlene :

    Meebewegen en op tijd tegengas geven begrijp ik wel. Gelukkig een solide-katholieke-rustplaats [e-1f60f]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 142169

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: