Racheals land in Mukono - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Racheals land in Mukono - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Racheals land in Mukono

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

03 Januari 2024 | Oeganda, Kampala

Wo. 3 jan. Racheal had verteld dat ze ook nog land had in Mukono. Dus om 9.30 vertrekken we naar Mukono. Wat blijkt het land ligt een uur ten noorden van Mukono. Maar volgens haar is het Mukono aangezien het in Mukono district ligt. Het tweede punt is dat het niet haar land is maar van haar nicht.Toch wel een behoorlijke desinformatie. En het land ligt er behoorlijk goed bij met diversen soorten gewassen. En ze hebben 7 kinderen van 1 tot 18 jaar. Je begrijpt wel dat wij hier geen euro insteken. En Racheal zakt behoorlijk op de ranglijst om geholpen te worden met haar andere projekten. Nummer een is toch goed communiceren. Dit heb ik ook wel laten merken. Na bijna 4 uur in een busje te hebben gezeten scheiden onze wegen in Kampala. Ik ga nog langs bij een grote bank want de meeste accepteren de creditcard en andere bankpasjes niet.Gisteren nog twee maal meegemaakt dat de automaat mijn pasje niet teruggeeft. De bewaking heeft wel snel gezorgd dat ik het terug had. Dan nog wat tray s opgehaald bij cotainer village een winkelstraat met land en tuinbouw produkten.

Dan terug naar Catholic trainingcentrum mijn rustplaats near the church on the hill. Deze plek is algemeen bekend wel makkelijk dus.

Dan wat eten en internetten

• 03 Januari 2024 - 17:34

Marlene :

Meebewegen en op tijd tegengas geven begrijp ik wel. Gelukkig een solide-katholieke-rustplaats [e-1f60f]