Safari Queen Elisabethpark - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Safari Queen Elisabethpark - Reisverslag uit Fort Portal, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Safari Queen Elisabethpark

Door: Tjeu Vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

23 Januari 2018 | Oeganda, Fort Portal

Zondag 21 om 6.30 vertrekken Ineke haar vriendin Judith, Ik en de chauffeur Mustafa voor een Safari naar het park.Het is een rit van ongeveer 2 uur voor we in het park zijn. We passeren ook de evenaar en stoppen voor een foto. Dan rijden we in het park rond en zien 1 leeuw een aantal buffels en wat antilopen en de nodige vogels. Vervolgens gaat de rit door naar het grote meer. Hier gaat de safari verder per boot en langs de oever zien we de nodige nijlpaarden, buffels en ongeveer 70 olifanten groot en klein Krokodillen liggen onopvallend in het water. Ook de nodige vogels laten zich zien. Mijn Ï pad heeft het begeven maar ik heb mijn fototoestel nog.
Op de terugweg krijgt Mustafa te horen dat er leeuwen te zien zijn in het park. We rijden nog een keer door het park en vinden twee leeuwen op een mooie plek. Een zit in een boom.
Rond 20.00 uur zijn we terug in het guesthouse en eten nog wat. Het was een hele mooie en gezellige dag.

  • 23 Januari 2018 - 21:15

    Tijs & Liselot:

    Klinkt als een erg mooie safari! We zijn benieuwd naar de foto's.
    Groeten van de Binnenweg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Fort Portal

Back to Uganda

Arme hulpbehoevende mensen een betere toekomst geven in Uganda.

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2018

Entebbe--------Liessel

19 Februari 2018

Mabira forest

18 Februari 2018

Kigoogwa

17 Februari 2018

Kiboga

16 Februari 2018

Landbouwbeurs
tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 143230

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: