voorbereidingen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: tjeu vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

20 Januari 2019 | Oeganda, Kampala

Ik ben al weer een tijdje bezig met de voorbereidingen aan mijn reis naar Uganda op 7 feb. Ik heb het afgelopen jaar steeds contact gehouden met de mensen op de projekten die ik eerder bezocht heb en hen waar mogelijk ondersteund met advies en financiele middelen. Ook weer enkele nieuwe projekten benaderd om te kijken of ik wat voor hen kan betekenen. Hier zijn zeker een paar hele mooie plaatsen uit gekomen in Kampala en in de buurt van Massaka. Op financieel gebied toch ook weer wel wat te besteden zodat ik daar zeker niet met lege handen aankom. Ik neem ook weer wat groentezaden en klein gereedschap en materiaal mee.

  • 22 Januari 2019 - 02:52

    Petra:

    Super Tjeu,

    Veel plezier met de voorbereidingen.

  • 26 Januari 2019 - 18:46

    Emma Roelofsen:

    Hey Tjeu,

    heel veel succes met de voorbereiding voor je reis.
    Mocht je nog tijd hebben om met degene in gesprek te gaan die bij ons een plan had ingediend voor een irrigatieproject, dan horen we het graag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 141201

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: