voorbereidingen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: tjeu vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

20 Januari 2019 | Oeganda, Kampala

Ik ben al weer een tijdje bezig met de voorbereidingen aan mijn reis naar Uganda op 7 feb. Ik heb het afgelopen jaar steeds contact gehouden met de mensen op de projekten die ik eerder bezocht heb en hen waar mogelijk ondersteund met advies en financiele middelen. Ook weer enkele nieuwe projekten benaderd om te kijken of ik wat voor hen kan betekenen. Hier zijn zeker een paar hele mooie plaatsen uit gekomen in Kampala en in de buurt van Massaka. Op financieel gebied toch ook weer wel wat te besteden zodat ik daar zeker niet met lege handen aankom. Ik neem ook weer wat groentezaden en klein gereedschap en materiaal mee.

• 22 Januari 2019 - 02:52

Petra:

Super Tjeu,

Veel plezier met de voorbereidingen.

• 26 Januari 2019 - 18:46

Emma Roelofsen:

Hey Tjeu,

heel veel succes met de voorbereiding voor je reis.
    Mocht je nog tijd hebben om met degene in gesprek te gaan die bij ons een plan had ingediend voor een irrigatieproject, dan horen we het graag.