Ugandareis - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Ugandareis - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Ugandareis

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

19 Januari 2023 | Nederland, Liessel

Do.19 jan. Dit verslag zou normaalgesproken uit Uganda moeteen komen. Maar ik had maandagmorgen griepklachten. Ik heb een corona zelftest gedaan die gelukkig negatief was. Dinsdag was de situatie niet veel beter dus op deze manier kon ik natuurlijk niet het vliegtuig in op woensdagmorgen. Ik heb de reis dus afgezegd Het gaat wel weer wat beter maar hoelang het precies duurt kan ik ook niet zeggen. Om op een later tijdstip toch nog te gaan zit er ook niet in. Ik heb ook nog andere afspraken staan . En ik heb het al een keer verzet.

Maar er is toch ook goed nieuws. De eerste 6000 euro zijn door Wilde ganzen naar het projekt van Evelyn Nambooze overgemaakt. Tweederde van het bedrag komt uit onze stichting. Het totale bedrag voor dit projekt is 13450 euro.. Dus Evelyn kan met haar organisatie aan het projekt beginnen.

De andere projekten blijven we ook financieel steunen.

Het volgende verslag zal op 1 maart verschijnen


  • 10 Februari 2023 - 09:41

    Paul Van Der Geest:

    Dus helemaal niet in uganda geweest

    Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 146299

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: