Ugandareis - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Ugandareis - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Ugandareis

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

19 Januari 2023 | Nederland, Liessel

Do.19 jan. Dit verslag zou normaalgesproken uit Uganda moeteen komen. Maar ik had maandagmorgen griepklachten. Ik heb een corona zelftest gedaan die gelukkig negatief was. Dinsdag was de situatie niet veel beter dus op deze manier kon ik natuurlijk niet het vliegtuig in op woensdagmorgen. Ik heb de reis dus afgezegd Het gaat wel weer wat beter maar hoelang het precies duurt kan ik ook niet zeggen. Om op een later tijdstip toch nog te gaan zit er ook niet in. Ik heb ook nog andere afspraken staan . En ik heb het al een keer verzet.

Maar er is toch ook goed nieuws. De eerste 6000 euro zijn door Wilde ganzen naar het projekt van Evelyn Nambooze overgemaakt. Tweederde van het bedrag komt uit onze stichting. Het totale bedrag voor dit projekt is 13450 euro.. Dus Evelyn kan met haar organisatie aan het projekt beginnen.

De andere projekten blijven we ook financieel steunen.

Het volgende verslag zal op 1 maart verschijnen

• 10 Februari 2023 - 09:41

Paul Van Der Geest:

Dus helemaal niet in uganda geweest

Paul