Bethany land Institute - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Bethany land Institute - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Bethany land Institute

Door: Tjeu vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

02 Mei 2021 | Nederland, Liessel

Zo. 2 mei De projekten in uganda lopen gelukkig nog steeds door. We hebben afgelopen tijd naar diversen mensen geld kunnen overmaken zodat ze de nodige zaden konden kopen voor hun nieuwe seizoen. Evelyn kan de komende drie maande bij het Bethany Land Institute gaan werken. Deze organisatie is in 2012 opgericht. Zij doen het nodige op het gebied van duurzame landbouw.
Op hun website zie je meer informatie. Na het afronden van haar studie aan de universiteit kon Evelyn geen baan vinden en is toen met behulp van ons haar demonstratietuin begonnen . Dit is nu een mooie vervolgstap in combinatie met haar tuin.
Ik zal de volgende keer als ik in Uganda ben deze organisatie bezoeken. Zij zitten 60 km ten noorden van Kampale in Luweero.
Dit is langs dezelfde weg als Kigoogwa.
Het is mooi dat er zo steeds nieuwe ontwikkelingen plaats vinden ondanks de moeilijke situatie in Uganda en zeker nu met Corona.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 146156

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: