Kippenverblijf - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Kippenverblijf - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Kippenverblijf

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

01 September 2024 | Nederland, Liessel

Zo. 1sept op het projekt van Evelyn word op dit moment gewerkt aan een kippenverblijf van 500 kippen.Verder wil ze ook nog een visvijver aanleggen. En ze volgt nog een studie aan de Universiteit om zo later als erkend onderwijzeres les te kunnen geven op het gebied van landbouw.

Fred in Kateete is bezig zijn bananen bomen en Jackfruit aan te planten.

Afgelopen maand hebben we het resultaat van de onafhankelijke klachten commissie gekregen. Zij komen tot de conclusie dat Wilde Ganzen ons terecht heeft latten weten dat we geen match meer zijn.

Maar ook deze commissie was niet onafhankelijk. Twee van de drie commissieleden hadden een link met WG. En de commissie communiceerde wel met WG maar niet met mij. Dan ben je zo wie zo niet onafhankelijk.. Ook de nationale onafhankelijke klachtencommissie oordeelt dat deze commissie niet onafhankelijk is met deze werkwijze. Dus welke klacht je bij WG ook indient zij zorgen zelf wel dat ze gelijk krijgen. En dan te weten dat een van de commissieleden jurist is bij de rechtbank in Den Bosch. En zij laat zich hier gebruiken voor WG.

Ik ga kijken wat hier nog mogelijk is om dit openbaar te maken want het is toch te gek voor woorden dat een organisatie als WG zo omgaat met eerlijkheid, openheid en integriteit. De eerste mogelijkheid is via het Oegandaplatform waar ongeveer 30 organisaties zijn aangesloten in het hele land.