Kippenverblijf - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Kippenverblijf - Reisverslag uit Liessel, Nederland van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Kippenverblijf

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

01 September 2024 | Nederland, Liessel

Zo. 1sept op het projekt van Evelyn word op dit moment gewerkt aan een kippenverblijf van 500 kippen.Verder wil ze ook nog een visvijver aanleggen. En ze volgt nog een studie aan de Universiteit om zo later als erkend onderwijzeres les te kunnen geven op het gebied van landbouw.

Fred in Kateete is bezig zijn bananen bomen en Jackfruit aan te planten.

Afgelopen maand hebben we het resultaat van de onafhankelijke klachten commissie gekregen. Zij komen tot de conclusie dat Wilde Ganzen ons terecht heeft latten weten dat we geen match meer zijn.

Maar ook deze commissie was niet onafhankelijk. Twee van de drie commissieleden hadden een link met WG. En de commissie communiceerde wel met WG maar niet met mij. Dan ben je zo wie zo niet onafhankelijk.. Ook de nationale onafhankelijke klachtencommissie oordeelt dat deze commissie niet onafhankelijk is met deze werkwijze. Dus welke klacht je bij WG ook indient zij zorgen zelf wel dat ze gelijk krijgen. En dan te weten dat een van de commissieleden jurist is bij de rechtbank in Den Bosch. En zij laat zich hier gebruiken voor WG.

Ik ga kijken wat hier nog mogelijk is om dit openbaar te maken want het is toch te gek voor woorden dat een organisatie als WG zo omgaat met eerlijkheid, openheid en integriteit. De eerste mogelijkheid is via het Oegandaplatform waar ongeveer 30 organisaties zijn aangesloten in het hele land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 160823

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: