Kazingo trainingcentrumo) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Kazingo trainingcentrumo) - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Kazingo trainingcentrumo)

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

06 Januari 2024 | Oeganda, Kampala

Za. 6 jan. Bij de voet van de Rwenzori Mountains is een trainingscentrum. 6 a 7 jaargeleden hebben we daar een projekt gedaan samen met Wilde Ganzen om 350 boeren training te geven op het gebied van groententeelt.

Nu ben ik daar terug aangezien de zoon van Azoli Bahati ( contactpersoon destijds ) ook een heel mooi projekt aan het opzetten is. Hij heeft er een bibliotheek waar kinderen kunnen komen lezen. Ook leert hij ze iets van de schilderkunst. Hij zelf schildert ook. Er is ook een soort muziekstudio.Er word muziek geproduceerd en op dat moment was er ook een songwriter bezig. Hij wil ook nog iets met filmen gaan doen in de natuur en een website maken en dan vooral om klimaat verandering meer in beeld te brengen.

Verder deze dag wat gewinkeld en bij de botanische tuin geweest maar die was om 18.00 uur gesloten. Dat het in nederland pas vier uur was hielp niet en terecht. Hier is het s avonds eerder frisser. Rond 19.00 koelt het duidelijk af en dat was in Kampala duidelijk minder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 160969

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: