Maureens tuin - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Maureens tuin - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Maureens tuin

Door: Tjeuvinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

09 Januari 2020 | Oeganda, Kampala

Do 9 jan.Vanmorgen na het ontbijt eerst mijn dagboek wat bijgewerkt en wat mails. Daarna naar Maureens tuin gaan kijken. Ik heb haar hier 2 jaar geleden ook ontmoet en zij is een echte tuinnierster. Dat zie je meteen. Haar tuin is inmiddels verplaatst. Nu heeft ze rond haar huis een heel mooie en bijzondere manier een tuin gemaakt.. Ik geef haar ook nog wat zaden.