Maureens tuin - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Maureens tuin - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Maureens tuin

Door: Tjeuvinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

09 Januari 2020 | Oeganda, Kampala

Do 9 jan.Vanmorgen na het ontbijt eerst mijn dagboek wat bijgewerkt en wat mails. Daarna naar Maureens tuin gaan kijken. Ik heb haar hier 2 jaar geleden ook ontmoet en zij is een echte tuinnierster. Dat zie je meteen. Haar tuin is inmiddels verplaatst. Nu heeft ze rond haar huis een heel mooie en bijzondere manier een tuin gemaakt.. Ik geef haar ook nog wat zaden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 139893

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: