School Kigoogwa - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu School Kigoogwa - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

School Kigoogwa

Door: Tjeu vinken

Blijf op de hoogte en volg tjeu

28 December 2019 | Oeganda, Kampala

Zat 28 dec.Vanmorgen eerst mijn Koffers wat uitgepakt.Daarna een kop koffie met een paar boterhammen. Ik verblijf weer voor ongeveer een week in het ICU guesthouse in Kampala wat gerund word door Thijs En Anne .om een aantal projekten te bezoeken inen rond Kampala.Toen in Kampala wat shillings gepind. En wat trays gekocht om wat groente in te kunnen zaaien Want bij de school hebben ze inmiddels ook een groentetuin aangelegd. De kinderen krijgen op school een maaltijd.
De onderkant van de stenen van een gedeelte van de school heeft nog al wat last gehad van de hevige regen. En hier zal iets aan moeten gebeuren. Er zijn ook nog een paar gebouwen in aanbouw en hebben nog geen dak Dus werk aan de winkel
Het schoolhoofd Racheal Kiyingi heeft me haar plannen uitgelegd. We gaan kijken wat we kunnen doen want dit is niet het enige projekt wat we ondersteunen
Tegen 6 uur weer in het guesthouse.

  • 29 December 2019 - 08:17

    Petra:

    Ik volg je weer Tjeu, super

  • 29 December 2019 - 13:32

    Piet Van Der Haas:

    Succes Tjeu! Dat je zaad in vruchtbare grond mag uitgroeien tot veel gezonde groente en dat je niet alleen zo een steentje bij kunt dragen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 141203

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: