Projekt Kaggwa Fred Kteete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Projekt Kaggwa Fred Kteete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Projekt Kaggwa Fred Kteete

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

02 Januari 2024 | Oeganda, Kampala

Jan. 1 Via deze weg iedereen een voorspoedig nieuwjaar gewenst. Ik vertrek rond negen uur naar Fred in Kateete. De reis verloopt meer dan voorspoedig. Goed begin. Als ik bij Freds huis binnen op hem wacht komt hij even later binnen met 2 andere nederlanders. Robert de man van de organisatie WEBALE en zijn vrouw. Zij hebben hier in Uganda vele waterprojekten gedaan en ook hier. Maar puur toeval dat we elkaar treffen want we kennen elkaar van het Uganda platform in nederland. Na een tijd gepraat te hebben is het tijd om het projekt te bezoeken maar het is ook etenstijd.Aangezien ik vanaf hier door wil rijden naarHome Sweet Home wat in het verlengde ligt besluit ik het eten en het projektbezoek over te slaan en ga ik eerst naar HSH om daar nog mooi voor de avond te zijn.

We zaaien daar nog wat groenten en ik overnacht daar in dezelfde kamer als ruim elf jaar geleden. Om de volgende morgen terug te reizen naar Fred.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tjeu

Ik heb altijd al een binding met Afrika gehad en ben nu ook blij dat ik daadwerkelijk iets voor deze mensen kan doen In 2012 ben ik voor de eerste keer naar Uganda geweest Dit word de achtste keer dat ik ga om weer een aantal projecten te ondersteunen bij het verbouwen van voedsel, Om een bijdrage te leveren aan beter onderwijs mogelijkheden en op het gebied van watervoorziening. Voor meer informatie verwijs ik naar mijn website fffu.nl

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 143475

Voorgaande reizen:

07 Februari 2019 - 14 Maart 2019

HOPE FOR UGANDA

27 December 2017 - 21 Februari 2018

Back to Uganda

28 December 2016 - 01 Maart 2017

zuidwest-Noordoost Uganda

Landen bezocht: