Projekt Kaggwa Fred Kteete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu Projekt Kaggwa Fred Kteete - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van tjeu vinken - WaarBenJij.nu

Projekt Kaggwa Fred Kteete

Door: tjeu

Blijf op de hoogte en volg tjeu

02 Januari 2024 | Oeganda, Kampala

Jan. 1 Via deze weg iedereen een voorspoedig nieuwjaar gewenst. Ik vertrek rond negen uur naar Fred in Kateete. De reis verloopt meer dan voorspoedig. Goed begin. Als ik bij Freds huis binnen op hem wacht komt hij even later binnen met 2 andere nederlanders. Robert de man van de organisatie WEBALE en zijn vrouw. Zij hebben hier in Uganda vele waterprojekten gedaan en ook hier. Maar puur toeval dat we elkaar treffen want we kennen elkaar van het Uganda platform in nederland. Na een tijd gepraat te hebben is het tijd om het projekt te bezoeken maar het is ook etenstijd.Aangezien ik vanaf hier door wil rijden naarHome Sweet Home wat in het verlengde ligt besluit ik het eten en het projektbezoek over te slaan en ga ik eerst naar HSH om daar nog mooi voor de avond te zijn.

We zaaien daar nog wat groenten en ik overnacht daar in dezelfde kamer als ruim elf jaar geleden. Om de volgende morgen terug te reizen naar Fred.